Överskrift, kommer inte på nån...

   Idag har jag knapps känt av hälen, fast då har jag haft två gelesulor i arbetskorna. Blev lite trångt så ena tån klämde lite grann. Måste fara in till stan och hämta ut ett par nya arbetskor, de jag har är ändå sönder.
Synd bara att det inte funkar att ha med geledämpning inbyggd då vi arbetar i sån hetta. De mjuknar och missformar sig. :(

Idag fick Wolf sin avmaskningstablett. Det gick fint, han märkte aldrig av att han fick nått konstigt inbakat i leverpastejen.
Vi träffade också på svartlabben i skogen idag. Wolf började skälla lite. Han stannade då kvar hos mig trots att han var okopplad. Det var ju bra. Men jag kopplade honom och platsade honom. Tänkte att de kunde ju få hälsa på varandra. Men tjejen med labben tog en omväg runt oss i skogen. Hon sa att han var lite rädd. Synd, inget hund tricket idag inte ;P


Kommentarer
Postat av: Sandra

Va himla fin han är på bilden :) tss det kanske är hon som är rädd för stora schäfrar :P Kram

2010-05-06 @ 21:58:31
URL: http://livetarvackert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0